Numer |
Ampery [A] |
Opis |
1 |
30 |
Środek do czyszczenia reflektorów |
2 |
50 |
Grzałka PTC |
3 |
40 |
Odmgławiacz tylnej szyby |
4 |
40 |
|
5 |
50 |
System klimatyzacji |
6 |
40 |
Elektronicznie modulowany układ zawieszenia pneumatycznego |
7 |
30 |
Tylny układ klimatyzacji |
8 |
50 |
Bezpiecznik: „PTL”, „ siedzenie RL ”, „B/ANC”, „FUEL OPN”, „RR S/SHADE”, „PSB”, „RR-IG1-1”, „RR-IG1-2”, „ RR-IG1-3”, „RR-ACC”, „RR-CIG”, „AC100/115V”, „RR-IG1-4” |
9 |
60 |
Bezpiecznik: „PTC HTR 1”, „PTC HTR 3” |
60 |
Bezpiecznik: „PP/ gniazdo 1”, „PP/ gniazdo 2”, „A/C”, „RR gniazdo ”, „PS/HTR”, „P RR S/HTR”, „P-IG1-1”, „ P-IG1-2”, „P-IG1-3”, „P-IG1-4”, „P-ACC”, „P-CIG”, „AIR SUS” |
10 |
80 |
Układ foteli klimatyzacji, bezpieczniki: „OBD”, „DP/ fotel ”, „TI&TE”, „AM1”, „S/ROOF”, „D-IG1-1”, „D-IG1-2”, „D- IG1-3”, „D-IG1-4”, „D-ACC”, „WYLOT PWR”, „PANEL”, „DS/HTR”, „S/ROOF”, „D RR S/HTR” |
11 |
80 |
Bezpiecznik: „DEICER”, „WIP”, „E/G RM-IG1-1”, „E/G RM-IG1-2”, „NV-IR”, „FR FOG”, „FR CTRL ALT”, „ ABS MTR1” |
12 |
80 |
Elektryczne wentylatory chłodzące |
13 |
60 |
Układ foteli klimatyzacji, bezpieczniki: „PP/ siedzenie 1”, „PP/ siedzenie 2”, „A/C”, „ Prawo siedzisko ”, „P-IG1-1”, „P-IG1-2”, „P -IG1-3”, „P-IG1-4”, „P-ACC”, „P-CIG”, „AIR SUS” |
60 |
Bezpiecznik: „PTC HTR 1”, „PTC HTR 3” |
14 |
180 |
„AIR SUS”, „HTR”, „DEFOG”, „FAN №1”, „H-LP CLN”, „PTC HTR 2”, „PTC HTR”, „RR A/C”, „E/G RM1” , „DJ/B ALT”, „PJ/B ALT”, „LUG-J/B ALT” |
15 |
– |
– |
16 |
30 |
VSSR |
17 |
40 |
Układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu |
18 |
40 |
Bezpieczniki: „P DOOR 1”, „P RR DOOR”, „AM2”, „RADIO №1”, „PD/C CUT”, „P DOOR 2”, „PMG”, „AMP” |
19 |
40 |
Kondensator, bezpiecznik: „STOP LP 1”, „STOP LP 2”, „OGON”, „E-PKB”, „ABS MAIN 4” |
20 |
40 |
Bezpiecznik: „D-DOOR 1”, „HAZ”, „D-DOOR 2”, „STR LOCK”, „STOP”, „SECURITY”, „D RR DOOR” |
21 |
30 |
Bezpieczniki: „ABS MAIN 3”, „EPS ECU”, „D/C CUT 2”, „ECU-B2” |
22 |
40 |
Wieloportowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
23 |
– |
– |
24 |
– |
– |
25 |
80 |
Bezpiecznik: „D/C CUT 1”, „FR CTRL BAT”, „EPS ECU”, „ABS MAIN 2”, „ABS MTR2”, „ST”, „H-LP RL”, „H-LP LL” |
80 |
Konwerter DC-DC |
26 |
80 |
Bezpieczniki: „VVT”, „ETCS”, „ABS MAIN 1”, „EDU1”, „EDU2”, „A/F”, „ECU-IG”, „IGN”, „INJ”, „PJ/B” |
27 |
80 |
Elektryczne wspomaganie kierownicy |
80 |
Bezpiecznik: „D/C CUT 1”, „FR CTRL BAT”, „EPS ECU”, „ABS MAIN 2”, „ABS MTR2”, „ST”, „H-LP RL”, „H-LP LL”, „H-LP LVL” |
28 |
5 |
System kontroli mocy elektrycznej |
29 |
25 |
Grzałka PTC |
30 |
25 |
Grzałka PTC |
31 |
– |
– |
Przekaźnik |
R1 |
Układ zawieszenia pneumatycznego (AIRSUS) |
R2 |
Elektryczny wentylator chłodzący (FAN №1) |