zintegrowane bezpieczniki |
F01 |
– |
– |
F02 |
5A |
Zasilanie modułu sterującego systemem 4×4. (wersje z napędem na wszystkie koła) |
F03 |
5A |
Zasilanie selektora automatycznej skrzyni biegów. |
F04 |
10 A |
Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silniki 1.3 Turbo lub 1.8 ETorq) |
F04 |
15A |
Zasilanie elektronicznego zespołu wtryskowego (silnik 2.0 MJET) |
F05 |
10 A |
Zasilanie elektronicznego zespołu wtryskowego (silniki 1.8 ETorq lub 2.0 MJET) |
F05 |
15A |
Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silnik 1.3 Turbo) |
F06 |
7,5A |
Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silnik 1.8 ETorq) |
F06 |
20 A |
Zasilanie elektronicznego zespołu wtryskowego (silnik 2.0MJET) |
F06 |
25A |
Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silnik 1.3 Turbo) |
F07 |
– |
– |
F08 |
7,5A |
sprężarka klimatyzacji |
F09 |
15A |
silnik pompy paliwa |
F11 |
– |
– |
F12 |
– |
– |
F13 |
10 A |
Zasilanie za kluczem do elektronicznego sterownika wtrysku, sterownika automatycznej skrzyni biegów i selektora automatycznej skrzyni biegów. |
F14A |
20 A |
Zasilanie z gniazda 12V znajdującego się w drugim rzędzie. (kanał z kluczem posta) |
F14B |
20 A |
Zasilanie z gniazda 12V znajdującego się w drugim rzędzie. (Bezpośrednie zasilanie bateryjne) |
F15 |
15A |
Klakson |
F 16 |
– |
– |
F17 |
30A |
Odmgławiacz tylnej szyby |
F18 |
– |
– |
F023A |
20 A |
Rezerwowy bezpiecznik (tylko z silnikiem 1.3 Turbo) |
F023B |
20 A |
Rezerwowy bezpiecznik (tylko z silnikiem 1.3 Turbo) |
F24 |
40A |
Zasilanie wentylatora klimatyzacji pierwszego rzędu. |
F42 |
40A |
Zasilanie grzałki filtra oleju napędowego. (Tylko z silnikiem Diesla) |
F45 |
10 A |
Zasilanie nagrzewnicy systemu recyrkulacji gazu „przedmuch” (tylko z silnikiem Diesla) |
F46 |
– |
– |
F47 |
5A |
Post klucz zasilanie wentylatora elektrycznego chłodnicy. |
F48 |
– |
– |
F49 |
– |
– |
F54 |
10 A |
Sygnał startu dla jednostki wtryskowej i jednostki stabilizacji napięcia (tylko wersje z Start&Stop) |
F157 |
40A |
Rezerwowy bezpiecznik (tylko z silnikiem 1.3 Turbo) |
Bezpieczniki niezintegrowane |
F125 |
70A |
Zasilanie z jednostki centralnej deski rozdzielczej (komputer pokładowy). |
F135 |
70A |
Zasilanie z tablicy rozdzielczej (komputera pokładowego) i skrzynki bezpieczników w przedziale bagażowym. |
F030 |
70A |
Zasilanie z jednostki wspomagania kierownicy. |
F031 |
– |
– |
F032 |
– |
– |
F033 |
50A |
Zasilanie świecy żarowej silnika (tylko z silnikiem Diesla) |
F035 |
50A |
Zasilanie wentyAora elektrycznego chłodzenia silnika (silnik 1,3 Turbo lub 1,8 ETorq) |
F037 |
30A |
Zasilacz stabilizatora napięcia (Stop&Start). |
F038 |
30A |
Zasilanie modułu kontroli trakcji 4×4 (tylko silnik Diesla) |
F039 |
20 A |
Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (tylko z silnikiem 1.3 Turbo) |
F041 |
– |
– |
F019 |
25A |
Zapłon kontroluje moc. |
F063 |
– |
– |
F020 |
40A |
Centralne zasilanie ABS (pompa) |
F050 |
30A |
Centralne zasilanie ABS (zawory) |
F138 |
10 A |
Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silnik 1.8 ETorq) |
F139 |
– |
– |
F170 |
– |
– |
F051 |
15A |
Zasilanie pompy wodnej układu chłodzenia powietrza doładowującego (tylko silnik 1.3 Turbo) |
F052 |
15A |
Zasilanie automatycznej skrzyni biegów. |
F053 |
– |
– |
F022 |
7,5A |
Moc czujnika akumulatora |