Numer
|
Ampery [A]
|
Opis |
01 |
7,5 |
N63: Czujnik poziomu oleju, zawór regulacji ciśnienia oleju, kompletny zawór odcinający obwód nagrzewnicy |
7,5 |
S63: Zawór regulacji ciśnienia oleju |
7,5 |
B58: Czujnik poziomu oleju, zawór regulacji ciśnienia oleju, moduł zarządzania ciepłem |
7,5 |
B57: Czujnik poziomu oleju, zawór regulacji ciśnienia oleju, zawór regulacji ilości paliwa |
02 |
5 |
N63, B58, S63: Pompa płynu chłodzącego turbosprężarki |
15 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Aktywna separacja oleju, zawór odcinający obieg płynu chłodzącego |
5 |
B57 (xDrive30d, M50d): Zawór elektromagnetyczny chłodzenia tłoka |
03 |
10 |
N63: Element przełączający pompy płynu chłodzącego |
10 |
S63: Termostat mapy charakterystycznej |
7,5 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Zawór przełączający mocowania silnika, zawór regulacji ciśnienia oleju, zawór odcinający płyn chłodzący dla turbosprężarki stopnia niskiego ciśnienia |
10 |
B57 (xDrive30d, M50d): Zawór przełączający mocowania silnika, czujnik tlenu za katalizatorem |
04 |
15 |
N63 (M50i): Zawór wydmuchowy 1 i 2 |
15 |
B58: Ogrzewanie wentylacji silnika |
10 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Sonda lambda tlenku azotu przed katalizatorem utleniającym |
15 |
B57 (xDrive30d, M50d): Sonda lambda przed katalizatorem
|
05 |
20 |
N63: mapa charakterystyki termostatu (TU2 i 3), czujnik tlenu przed katalizatorem, czujnik tlenu za katalizatorem |
20 |
S63: Czujnik tlenu przed katalizatorem, czujnik tlenu za katalizatorem, czujnik tlenu za katalizatorem nr 2
|
20 |
B58: Sonda lambda przed katalizatorem, sonda tlenu za katalizatorem, zawór upustowy (z dodatkowym zakresem, RDE) |
20 |
B57 TOP (xDrive30d, M50d): Zawór przełączający płyty obejściowej sprężarki, konwerter ciśnienia klapy sterującej turbiną |
20 |
B57S (xDrive30d, M50d): Zawór przełączający klapy uruchamiającej sprężarkę wysokiego ciśnienia, zawór przełączający klapy sterującej turbiny |
06 |
15 |
N63, B58: Pompa płynu chłodzącego w obwodzie płynu chłodzącego o niskiej temperaturze |
7,5 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): klapa obejściowa chłodnicy EGR, klapka odwracalna chłodnicy recyrkulacji spalin |
20 |
B57 (xDrive30d, M50d): Przetwornik ciśnienia dla zaworu Wastegate, zawór przełączający klapy obejściowej sprężarki niskiego ciśnienia, zawór przełączający pompy płynu chłodzącego (z wyjątkiem B57S), zawór przełączający klapy obejściowej chłodnicy EGR, czujnik tlenku azotu przed katalizatorem SCR, czujnik tlenku azotu za SCR katalizator |
07 |
15 |
N63: Czujnik tlenu nr 2 przed katalizatorem, czujnik tlenu nr 2 za katalizatorem |
15 |
S63: Czujnik tlenu przed katalizatorem nr 2, czujnik tlenu za katalizatorem nr 2, czujnik tlenu za katalizatorem nr 2 |
10 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): cyfrowa elektronika Diesla (DDE), podgrzewacz odpowietrznika silnika, zawór regulujący ciśnienie szyny |
15 |
B57 (xDrive30d, M50d): Czujnik cząstek stałych silnika wysokoprężnego, klapa zwrotna recyrkulacji spalin niskiego ciśnienia |
08 |
15 |
N63, B58, S63: Cyfrowa elektronika silnika (DME) |
20 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): czujnik cząstek stałych, obwód płynu chłodzącego o niskiej temperaturze, pompa płynu chłodzącego 48 V, czujnik tlenku azotu za katalizatorem SCR (podwozie), sonda lambda tlenku azotu za filtrem cząstek stałych silnika wysokoprężnego (SCRF) |
10 |
B57 (xDrive30d, M50d): cyfrowa elektronika Diesla (DDE), podgrzewacz odpowietrznika silnika, zawór regulacji ciśnienia szyny |
09 |
20 |
B58: Pompa płynu chłodzącego w obwodzie płynu chłodzącego o niskiej temperaturze |
30 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Cyfrowa elektronika Diesla (DDE) |
010 |
30 |
N63, B58, S63: Cyfrowa elektronika silnika (DME) |
40 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Cyfrowa elektronika Diesla (DDE) |
30 |
B57 (xDrive30d, M50d): Cyfrowa elektronika Diesla (DDE) |
011 |
20 |
N63, B58, S63: Cyfrowa elektronika silnika (DME) |
15 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Cyfrowa elektronika Diesla (DDE) |
012 |
30 |
N63, S63: Cyfrowa elektronika silnika (DME) nr 2 |
40 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Cyfrowa elektronika Diesla (DDE) |
40 |
B57 (xDrive30d, M50d): Ogrzewanie filtra paliwa |
013 |
20 |
N63, S63: Cyfrowa elektronika silnika (DME) nr 2 |
15 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Ogrzewanie filtra paliwa |
15 |
B57 (xDrive30d, M50d): Cyfrowa elektronika Diesla (DDE) |
014 |
40 |
N63, B58, S63: Cyfrowa elektronika silnika (DME) |
25 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): elektromechaniczna pompa płynu chłodzącego |
40 |
B57 (xDrive30d, M50d): Cyfrowa elektronika Diesla (DDE) |
015 |
40 |
N63, S63: Cyfrowa elektronika silnika (DME) nr 2 |
40 |
B58 (z układem odzyskiwania): Pompa oleju przekładniowego |
30 |
B57 (xDrive30d TU2, xDrive40d): Pompa oleju przekładniowego |
30 |
B57 (xDrive30d, M50d): Cyfrowa elektronika Diesla (DDE) |
016 |
– |
– |
017 |
20 |
S63: Pompa płynu chłodzącego 3 w obwodzie płynu chłodzącego o niskiej temperaturze |
018 |
10 |
N63, S63: Siłownik elektromagnetyczny VANOS wlotu/wydechu, zawór odpowietrzający zbiornika |
10 |
B58: Cyfrowa elektronika silnika (DME), siłownik elektromagnetyczny VANOS dolotowy/wydechowy, zawór odpowietrzający zbiornika |
019 |
10 |
N63, S63: Siłownik elektromagnetyczny VANOS dolotowy/wydechowy nr 2, zawór odpowietrzający zbiornika nr 2 |
020 |
15 |
N63, S63: Cyfrowa elektronika silnika (DME) nr 2 |